Úvod
Biorezonancia
Možnosti liečby
Antinikotínová terapia
Redukčná terapia
Nadváha
Prečo máme schudnúť?
Jo-jo efekt
Radi by ste schudli?
Ako to funguje
Koľko terapií je potrebných?
Výhody redukcie nadváhy
Pre koho je určená ?
Reakcie na terapiu
Základné pravidlá chudnutia
Cena
Cenník
Ohlasy
Kontakt

Základné pravidlá chudnutia



Chudnutie biorezonančnou metódou BICOM

1. Musíme jesť, aby sme schudli

Ak telu chýbajú vyživovacie látky, tlmí látkovú výmenu. Spootrebuje jednoducho menej energie. To je ochranný mechanizmus. Takže nesmieme mať žiadny hlad, ak chceme schudnúť. Inak sa môže stať, že sa udeje opak toho čo chceme.

Existujú ženy, ktoré prostredníctvom neustálych diét znížili svoju základnú látkovú výmenu (to je spotreba energie v kľude - v sede na pohovke) na 600 kalórií na deň. Takže spotrebujú o 800 kalorií menej ako normálne. To je chyba a chudnutie je tažké.

Zlé naprogramovanie látkovej výmeny?

Látková výmena je tak naprogramovaná na „núdzový režim“. Beží celý čas úsporne i keď sa opäť normálne je. Toto má za následok, že sa vybuduje ešte viac tukových zásob. Toto sa označuje ako „jo-jo efekt“. Môže dôjsť k regulérným blokádam látkovej výmeny. U niektorých ľudí je látková výmena po opakovaných diétach natoľko zablokovaná, že nemôžu schudnúť, pokiaľ nejedia nič.

To znamená, že musí dôjsť k oživeniu látkovej výmeny, ak chceme schudnúť.

2. Musíme nášmu telu rozumieť

Centrum chuti

V hypotalmu (časť medzimozgu) je umiestnené centrum hladu a sýtosti, ktoré riadi náš apetít. Krv mu zasiela informácie, ako je napr. vysoký obsah cukru v krvi, či by tukové bunky chceli ďalší prísun potravy atď. Hypotalmus velí vojsku hormónov hladu a sýtosti. Mal by vlastne koordinovať hlad, sýtosť a chute. Ibaže u veľa ľudí už táto koordinácia nie je v poriadku. Pretože nejeme, keď máme hlad, ale prijímame prázdne kalórie.

Vlastné brzdy hladu v tele

Keď je žalúdok plný presunie sa hormón cholezytokinin, vytvárajúci pocit sýtosti, do hypotalmu a hlási: „prerušiť prijímanie potravy“. Ale, ak napriek tomu niečo zjeme, vyrába sa tukové tkanivo leptin. Tiež tento hormón sa dostane krvnou cestou k hypotalmu a povie: „K dispozíci je dostatok energie“. U ľudí s obezitou toto väčšinou už nefunguje. Správy „prerušiť prijímanie potravy“ a „dostatok energie“ nie sú už vnímané.

3. Kto chce schudnúť, musí to správne jesť

Jesť je pôžitok. Urobte si čas na jedlo a vychutnávajte si to, čo jete. Jedzte v správny čas, nie v neskorých večerných hodinách.

Doporučujeme jesť:

ovocie, predovšetkým jablká, hrušky, bobulovité ovocie a zeleninu

veľa mäsa z rýb

biele mäso (hydina, teľacie mäso), morčaciu šunku

nizkotučné mliečne produkty (pozor: alergici na kravské mlieko!): syry, nízkotučné mlieko, prírodné jogurty, cmar

oriešky, tekvicové semiačka, ovsené vločky a pod.

rastlinné oleje, predovšetkým olivový a repkový olej

slaďte, iba kde je to nutné, predovšetkým medom a fruktózou

4. Musíme piť, aby sme schudli

kto nie je pripravený dodržiavať pitný režim, neschudne

kto nepije, bráni látkovej výmene

kto nepije, prekyslí organizmus

toxické látky na seba viažu vodu. Tkanivá sú opuchnuté a to môže prospieť celulitíde. pite denne okolo 3 litrov vody. Najlepšie každú hodinu pohár minerálnej vody.

5. Musíme sa pohybovať, aby sme schudli

pohybujte sa, najlepšie každý deň 30 min!

6. Spoločne schudneme ľahšie

Morálna opora či už v stravovaní alebo v pohybovaní (spoločné prechádzky, plávanie, túry v horách, bicyklovanie a iné) je veľmi dôležitá pri dodržiavaní týchto pravidiel. A nakoniec, každý chceme byť zdraví a chceme mať zdravé potomstvo, ktoré takto vychovávame k životnému zdravotnému stýlu.